De partners

Profiel Jan Rezelman

Jan Rezelman is de ontwerper van het concept en de aanpak van SalesCultuur.

Na ruim 15 jaar als trainer/coach heeft Jan veel ervaring opgebouwd door het geven van commerciële trainingen, het coachen van teams en het realiseren van cultuurtransformaties. In de afgelopen periode is het accent steeds meer komen te liggen op het verbeteren van de Cultuur in Salesorganisaties.

Hij gelooft dat Cultuur veel meer impact heeft op de medewerkers, klanten en resultaten dan organisatorische zaken. Binnen een positieve Cultuur kan een team uitstekend omgaan met alle onvolkomenheden in de organisatie. Andersom niet.

In vele gesprekken met Salesmanagers bleek dat zijn gesprekspartners vaak van mening waren dat het niet mogelijk is om de SalesCultuur te meten, inzichtelijk te maken en bewust te verbeteren. Jan weet dat dat wel kan en heeft dat met SalesCultuur al bewezen bij toonaangevende klanten. Hij komt graag bij je langs om zijn ervaringen te delen.

Geloof je ook in een nieuwe SalesCultuur?
Neem dan contact op met Jan via telefoon of e-mail, of gebruik het contactformulier.

Profiel Fius van Laar

Fius van Laar is inmiddels een vertrouwde partner binnen SalesCultuur.

Het is zijn overtuiging dat iedereen kan leren verkopen, omdat verkopen een verandering in gevoel is. Een kwestie van de knop omzetten. Verkopen hoeft beslist niet iets te zijn om tegenop te zien, maar is leuk, uitdagend en levert je – naast omzet – een behoorlijke dosis zelfkennis op.

Zijn relaties omschrijven hem als: gedreven, perfectionistisch, altijd zoekend naar het beste resultaat, analyticus en doener, motiverend, vleugje humor, confronterend, inspirerend en doelgericht.

Een training moet inspireren en motiveren, vindt Fius. Theorie moet op een heldere manier worden uitgelegd en praktisch toepasbaar zijn. Deelnemers zo motiveren dat ze direct met het geleerde aan de slag willen, daar gaat hij voor. Of het nu gaat om een groep ondernemers, een incompany training met de gehele afdeling Sales of een individuele training. In zijn trainingen maakt hij veel gebruik van praktijkvoorbeelden en zijn eigen ervaringen op het gebied van verkopen over de afgelopen 20 jaar.

Benieuwd wat Fius voor jou kan betekenen?
Neem dan contact op met Fius via telefoon of e-mail, of gebruik het contactformulier.

 

Profiel Ingrid Ruiter

Ingrid Ruiter is sinds begin 2019 aangesloten bij SalesCultuur.


(Ingrid stelt zich voor in dit vlog)

Zij is sinds 10 jaar werkzaam als trainer/coach. De trainingen gaan bij Ingrid over de impact van non-verbale en paraverbale communicatie. Een goede houding, voldoende uitstraling en de juiste intonatie zorgen ervoor dat de klant niet alleen gelooft wat je zegt maar ook vertrouwen heeft in jouw expertise.

Ingrid heeft zich weten te onderscheiden door haar kennis op het gebied van kleurpsychologie. Kennis die zij inzet bij teamtrainingen maar ook bij individuele coaching. Dit specialisme is een unieke toevoeging aan de salestrainingen en -coaching.

Persoonlijke drijfveren van Ingrid zijn intuïtie en verbeelding. Voor haar is vertrouwen op je gevoel een natuurlijke manier van leven.
Ze koppelt een goed ontwikkeld empathisch en analytisch vermogen aan grote luistervaardigheid. Hierdoor heeft zij snel inzicht in iemands sterke kanten en ontwikkelpunten.
Woorden die haar verder typeren zijn: doortastend, energiek, mens- en resultaatgericht.

Kennismaken met het specialisme van Ingrid?
Neem dan contact met haar op via telefoon of e-mail, of gebruik het contactformulier.

Profiel Corry Grevel

Corry Grevel is binnen SalesCultuur gespecialiseerd in het coachen & trainen van sales support afdelingen.

Een professionele sales support kan enorm veel opleveren. Wanneer zij weten hoe salesprincipes toegepast moeten worden, kun je echt spreken van een verlengstuk van accountmanagement.

Corry beschikt over een brede ervaring op uitvoerend salesgebied. Als trainer zorgt zij ervoor dat sales support echt onderdeel wordt van een salesteam en zo een deel van het salesproces kan overnemen van accountmanagement. De focus van Corry ligt met name op de samenwerking tussen sales en support. Dit resulteert in nog meer kennis van de klant, echt goede accountplannen, soepel verlopend intern accountmanagement en algemeen klantbesef binnen de hele organisatie.

Ze heeft veel oog voor het talent en de ontwikkelmogelijkheden van supportmedewerkers. Met veel enthousiasme en vanuit haar persoonlijke overtuiging dat iedereen binnen een organisatie een rol heeft in het salesproces weet Corry vaak puur uitvoerende afdelingen zoals sales support te transformeren tot een kartrekker op commercieel gebied.

Geïnspireerd geraakt door het enthousiasme van Corry?
Neem dan contact met haar op via telefoon of e-mail, of gebruik het contactformulier.

Rabobank
Paduit
Eltek
Start People
Hoya
Baseclear
AWVN
Santon
ANWB
KPN
Royal Haskoning
Robeco
Incassade
Capgemini
Centraal beheer
M&I Partners
IBM Security
Top