Daar zat hij dan, Michael Boon (33), ‘het zoontje van de baas’. Tenminste, zo voelde hij zich. Hij had het gevoel dat de filiaalhouders en andere collega’s hem zo zagen. Dat ze steeds dachten en tegen elkaar zeiden, moet je hem nou horen.
Maar ‘het zoontje van’ was toch echt de eigenaar van de Boon Optiek Groep.
De klant heeft een grote ambitie in groei van winstgevende omzet. Om deze ambitie waar te maken is het essentieel dat de jaarplannen een hoge mate van realisatie kennen. Jaarlijks meer dan 90% waarmaken van de plannen betekent dat we de ambitie gaan bereiken.
Voor een adviesgroep van een internationaal toonaangevend ingenieurs- en advies bureau heeft SalesCultuur een Sales Development Programma ontworpen en gestart.
Een commerciële afdeling van een financiële dienstverlener (MT, 4 teams, totaal ca. 60 medewerkers) worstelt met het halen van de commerciële targets.
De afgelopen jaren zijn de commerciële targets steeds moeizamer behaald, en voor enkele onderdelen zijn ze zelfs niet behaald.