Hoezo, we doen het goed? Is het niet raar om dat over jezelf te zeggen?
Nee hoor, hooguit zelfbewust en daar is niks mis mee. En trouwens: we meten dat juist af aan onze klanten. Die doen het goed, en we zijn gewoon gelukkig dat dat ook een beetje op ons mag afstralen. Dus: high five voor jullie en ons!
Corona is spannend: het raakt onze veiligheid op een ingrijpende manier. Dat staat ook centraal in onze trajecten: spannend en toch veilig. Spannend omdat het raakt aan de cultuur. Maar wij zorgen dat het veilig blijft voelen. En ga je straks structureel dingen anders aanpakken? Betrek dan altijd je team daarbij! Spannend inderdaad, maar ook een veilig idee want je krijgt draagvlak en motivatie.
De nieuwe partner bij SalesCultuur is Corry Grevel. Haar specialisatie: sales support afdelingen coachen en trainen. Je kunt kennismaken met Corry in het voorstelvlog, en meteen haar blog lezen. Verder onder meer een mooie klantcase met Royal Haskoning DHV Group Rivers & Coasts.
Wordt het bij jouw organisatie ook onderschat? De veranderingen in de markt en wat voor effect dat heeft op de salesorganisatie, processen en cultuur.
Wij van SalesCultuur hebben de ervaring dat je pas wakker schrikt als je ellende serieus groot wordt. Dan doe je je ogen echt open en zet je je hersens aan.
SalesCultuur groeit! In deze nieuwsbrief komt nieuwe partner Fius van Laar aan het woord, en ook één van zijn klanten met een internationaal sales-team. Verder investeert en innoveert SalesCultuur door twee online concepten te laten ontwikkelen, die beiden binnen enkele weken beschikbaar zijn.
Bij zeer complexe trajecten waar veel op het spel staat speelt SalesCultuur een belangrijke rol. Nooit eerder vertoonde oplossingen, die niet mogen mislukken. Daarnaast zien we ook hoe belangrijk het is om uw accountmanagers met zelfvertrouwen op pad te sturen voor hun gesprekken met klanten. In deze eerste nieuwsbrief dan ook o.a. ons nieuwe SalesVlog gemaakt over het bekende “Ja, maar ….”.