Cases

Van opportunistische naar gestructureerde groei

Meer autonomie dankzij ‘Rollen in sales’

Sales is geen afdeling, maar een mindset. Een attitude. Vanuit die overtuiging is het mogelijk alle medewerkers in hun kracht te zetten, door ze een specifieke rol in sales te laten pakken. SalesCultuur heeft dit gedachtegoed vertaald naar een beproefd concept, dat organisaties helpt meer grip op hun groei en continuïteit te krijgen. Meer structuur en focus.

Groei in eigenaarschap en vertrouwen

“Tijdens de diagnose zagen we al de positieve effecten”

Claudia Algra slaakte een diepe zucht toen ze, halverwege oktober 2022, rondkeek in de vergaderzaal waar ze samen was gekomen met Jan Rezelman en Fius van Laar van SalesCultuur.

Strategische grip op groei

“Rust in de tent om bewuste keuzes te maken”

Soms lijkt het allemaal wel mee te vallen. Je wint weliswaar niet die aanbesteding, maar ach, er ligt werk zat, iedereen is druk. Maar is dat wel de hele waarheid, of sluit je dan de ogen voor wat er echt aan de hand is?

Win-kans verdubbeld naar 80%

“SalesCultuur is meer dan een partner in business”

Het stormde op zee en het schip lekte. Tot die ene loodsboot langszij kwam, om het schip goed te laten varen en weer op koers te brengen.

‘Ik wil niet de beste offerte maken, maar de winnende‘

Bij het woord ‘sales’ trekt Marcel van Rosmalen heel even een vies gezicht; een knipoog naar de periode voordat AT Osborne met SalesCultuur aan de slag ging.

Juist de spannende keuzes horen bij leiderschap

Op weg naar een robuust jaar.

Achteraf is het makkelijk praten. Je weet precies wat je anders had kunnen doen, of wat je éérder anders had kunnen doen.

AT Osborne
The Ocean Cleanup
Hoya
Sweco
Innovam
Rabobank
Top