Blogs

De perfecte offerte is niet perfect

Creëer ruimte voor je klant door de offerte niet té goed te maken.

Dit is het derde blog in een serie van vier over Winnende Offertes.

Offerte-diversiteit

Laat me een offerte zien en ik vertel hoe jullie SalesCultuur is.

Dit is het tweede blog in een serie van vier over Winnende Offertes.

Offerte-impasse, of een goede eerste pagina?

Offertes op zich kunnen niet winnen, maar ze kunnen je wel laten verliezen. Zeker als de eerste pagina niet op orde is.

Dit is het eerste blog in een serie van vier over Winnende Offertes.

Heeft HR een rol in sales?

Soms krijg ik de vraag: “Heeft de HR afdeling een rol in sales?”

“Zeker! Die speelt zelfs een dubbelrol,” antwoord ik dan. In dit blog lees je waar dat vandaan komt.

Diagnose: je hebt maar één kans per jaar (8/8)

Het laatste blog van onze serie.

Veel van onze klanten willen groeien. Duurzaam en winstgevend groeien. Omdat het noodzakelijk is, of gewenst. De een wil meer, de ander minder. De logische vraag is vervolgens: hoe dan?

Het antwoord is niet zo simpel. Na het stellen van die vraag komt er van alles naar boven:

Wie neemt de leiding? (7/8)

Blog zeven uit onze achtdelige serie.

Het slagen van een innovatie of transformatie is voor 80% afhankelijk van de dynamiek in het team. Dat de verschillende typen persoonlijkheid daarin van belang zijn, kon je al lezen in ons eerdere blog Teamdynamiek bij innovaties.

In deze blog kijken we naar de rol van de opdrachtgever van het team.

AT Osborne
The Ocean Cleanup
Hoya
Sweco
Innovam
Rabobank
Top