Vlogs

Verkopen vanuit je waarom

Waarom doe je wat je doet? Wij helpen met de zoektocht naar het waarom van je business, zodat je kunt leren hoe je jouw klant kunt helpen kopen.

Beter luisteren

Handige technieken die je in het verkoopgesprek kunt gebruiken om je klant beter te begrijpen.

Innoveren kun je leren

Toen Henry Ford zorgde voor een enorme marktverschuiving met de massaproductie van auto’s stond vernieuwing aan de wieg. Maar marktontwikkelingen geven vaker juist inspirátie om te innoveren. Bij jou, maar ook bij je klant!

Onderhandelen

Onderhandelen is altijd gericht op de lange termijn. Begin er al vroeg in het salestraject mee, en vraag altijd iets terug.

De Prijs

Het moet maar eens afgelopen zijn met die eeuwige prijsdiscussie! Gaat het in Sales nou om de prijs … of om de waarde?

Cross-, Deep- en Upselling

Meer uit jouw bestaande klanten halen? Cross-, Deep- & Upselling als relevante strategieën? Maar wat betekent dat eigenlijk precies?

De 10 SalesPrincipes

De praktijkkennis uit eigen ervaring en door het geven van talloze trainingen komt samen in dit 10e SalesVlog, met dé 10 belangrijkste SalesPrincipes.

Rollenspel

Mooi maar ondergewaardeerd trainingsinstrument. Signalen herkennen en zo veel meer uit het salesgesprek halen.

Ja, maar …

Normaal horen we het niet graag: “Ja, maar ….”. In salesgesprekken is het echter juist een onmisbare fase!

Een helder beeld

Ons assessment voor een omslag in uw SalesCultuur leidt tot enorm scherp inzicht en geeft antwoord op belangrijke vragen.

GekkeGerritje

(Met Engelstalige ondertiteling.)
Vergeet nooit de bedoeling van de klant (serieuze offerte of ‘free consultancy’) te toetsen vóórdat je aan de slag gaat.

Het mysterie van de SalesFunnel

Sales- en Accountmanagers …. dit gaat over het allerbelangrijkste instrument van jullie organisatie!

Een Team is onverslaanbaar!

Salesmanager, laat je accountmanagers samenwerken en het resultaat zal de som van de individuele kennis en kwaliteiten overtreffen!

Een fantastische SalesCultuur

Ervaren salesmanagers beseffen dat vooral de cultuur de resultaten van de organisatie beïnvloedt, maar vinden het ongrijpbaar en moeilijk te veranderen. We delen hier een praktische aanpak om uw SalesCultuur te verbeteren.

Een Simpele Sales Strategie

Iets hogere targets dan vorig jaar, weer meer uitdaging … Laat je de accountmanager harder werken, of de aanpak veranderen? En coach je daarbij? Een Simpele Sales Strategie geeft focus!

Een Sterk Fundament

In sales is het heel belangrijk voor het behalen van prestaties en juiste coaching: een sterk fundament. We zoomen hier in op de drie onderdelen daarvan.

4 Krachtige invalshoeken

Je accountmanagers coachen geeft plezier én resultaten. Maar waar coach je wel op, en waar niet? Wat heeft het meeste effect? Vier verschillende invalshoeken die zich in de praktijk hebben bewezen …

Rabobank
Paduit
Eltek
Start People
Hoya
Baseclear
AWVN
Santon
ANWB
KPN
Royal Haskoning
Robeco
Incassade
Capgemini
Centraal beheer
Top